Tahun Baru...Azam Baru

Hari ni hari kedua tahun 2009.ada lagi 363 hari lagi yang perlu ditempuh dalam tahun 2009 ini.Semoga 363 hari yang akan datang akan memberi kenangan yang manis2 belaka.Tahun 2008 ditinggalkan dengan banyak juga kenangan manis dan yang pasti ada juga impian yang belum tercapai.Semoga dengan izin yang maha Esa dapat la impian2 tersebut dilaksanakan.Insyaallah...

Antara kenangan paling manis tahun 2008 ialah dengan kelahiran anak kedua mama,Harraz.Alhamdulilah semua suka duka bersalin dan berpantang dapat dilalui dengan baik.

Semalam hari pertama tahun 2009,mama dikejutkan dengan berita ibu mama yang agak tidak sihat selepas seminggu dimasukkan ke wad penghujung disember lepas.Mama kembali risau sebab kami baru jer balik dr kampung and masa tu mok dh agak sihat tp masih x berapa larat.Cuaca yang kurang baik di sebelah pantai timur yang selalu hujan memburukkan lagi keadaan.Semoga mok akan sihat sepenuhnyer secepat mungkin.Insyaallah..Amin.

Emmm..azam tahun ni yang mesti difokuskan ialah mama nak kurus.heh....insyaallah..Mechanism untuk kurus dah jumpe cume belum dapat nak implement lagi.Insyaallah kalo berjaya formula ku ini akan mama tunjukkan rupe sebelum dan selepas.hehehe...

Wish me luck!!!!!!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Baby Lyana said...

kongsi la tip mau kurus...

TiNiE said...

ala kurus ke gemuk ker..janji hepi!!!
tapi kan shepah kak tini ada satu tip nak kurus iaitu..jeng jeng jeng beranak la seramai mungkin hahahha..lariksss

Diamilikku said...

wanna sharethe tips with me???
aku pun nak kurus..kedekuttt ooo masa jumpa aku tak citer pun

Naddiea said...

hahaha...korang..korang...sabaq naaaa,nanti chek habaq la.

kak shaf-nanti shepah citer ekk tp kasik la shepah implement dulu ekk.

kak tinie - itu pun satu idea yg bernas tp tu la chek belah perut so x leh beranak ramai2..huhuhu..ikut hati nk beranak tiap taun.

sone - masa jumpe hang aku x jumpe lagi formula tu.itu pasal x share ngan hang.sabaq nanti kalo berjaya aku share ngan hang okeh.