Ibadah Camp IIC

Last weekend mama involve dengan program ibadah camp dekat kolej untuk final semester students.Program berjalan selama 2 hari.alhamdulillah everything goes well.

Hari pertama sangat penat walaupun cume duduk dengar ceramah dan makan sahaja.hihihi..Hari pertama sampai pukul 11 malam.Gambar kat atas ni masa hari pertama.Ada indoor games.Sebab nyer malam tu hujan agak lebat so x leh buat outdoor.

So ini lah kumpulan mama.Mama jadi fasilitator untuk kumpulan ni.Ini masa aktiviti buat linkaran yang boleh memuatkan semua ahli kumpulan dalam lingkaran yang dikoyakkan dari sehelai kertas A4.Alhamdulillah berjaya siap boleh masukkan mama n Hayyan sekali.FYI,Hayyan nak ikut mama pergi kerja ,so terpaksa la bawak budak kecik tu sekali sbb masa break solat maghrib mama sempat balik umah tukar baju etc.

Untuk pengetahuan dalam ibadah camp ni kita masukkan modul solat,puasa,aurat n taharah.So sangat la bagusnya.Walaupun kita rasa kita tau,tapi banyak lagi yang kita tak tau sebenarnya.

Kesimpulannya..belajar la selagi boleh,ingat selagi terdaya,usaha tangga kejayaan...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Dj Epoi said...

Weihhhhhhhhhh baguih sanagt lah tuh!!!!


Yang mana dah lupa boleh bagi ingat balik!!!!! Takut ada yang dah terlupa NIAT mandi Wajib ka.....Qunut Pendek....Qunut Panjang Kaaaaaa...hehheehehe

Clap x3

MariaFaizal said...

Nad,
How I wished I was there ...
So much to learn back now.sigh...

P/S: My lappey kaputt ,hence late response :(

Naddiea said...

Dj epoi,mmg baguih sangat.tapi tau je la budak2 mana depa nk amik port sgt.

kak maria,i wish i can listen to all the modules but as a comittee i need to do my work.Ada yang sempat dgr,x yg dengar hujung2 je.