June : A LOVE month..

Walaupun bulan Jun dh lepas tp rasanya kehangatan bulan Jun masih lagi keluarga kami rasai.Sebab bulan Jun lepas penuh dgn warna warni kenduri kawen.Adik bongsu saya dan sepupu lelaki saya bernikah selang dua minggu dalam bulan lepas.Plus minus ada 6 majlis yg kami pergi.Mana x jd banyak bila satu pasangan kawen je dh 3 majlis,nikah + majlis keluarga perempuan + majlis keluarga lelaki.hehehe... 

Family kami sebenarnya asal Terennganu tapi since anak2 & family members yg lain ramai di kl so kami decide buat di kl saja..Sebab kesian jugak kat mak ayah di kampung pening2 kepala nk buat semua benda while org2 kuat semua kt kl..Alhamdulillah walaupun penat ke hulu ke hilir buat persiapan tapi syukur sangat semua berjalan dengan sempurna.Yang penting semua happy terutama sekali kedua ibu bapa kami lah.So sekarang dr 5 anak perempuan,4 org dh selamat dinikahkan.Tinggal yg no 4 x kawen lagi.Harap2 cepat la jodoh si adik ni sampai. ; )

So now lets the pics do all the talking..

Ini majlis nikah Ain di masjid pulapol.Besar n sangat luas ok masjid ni.. 

 Dh selamat dinikahkan...

Sebelah malam majlis keluarga kami di Felda Villa.

Flower girls adalah anak2 saudara pengantin perempuan.

Renjis2 dipilis oleh Mak & Abah

Keluarga tuan rumah.Ini pun x cukup sebab mak pengantin pun dh penat x larat dh nk bergambar

 Pengantin baru dengan tok

Mama & hasya .Tuan rumah makan dulu..hehe

 Majlis sebelah pengantin lelaki di Dewan Merak Kayangan Felda.
Muka mama letih je nampak sbb pagi tu ada final exam.So a bit stressed out.Baju pun x glam.sobsss.....

 The newly wed couple...

Wishing them a great life ahead with a beautiful kids in a row.May ALLAH's blessing will be all the way trough their married life..Ameen..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Diamilikku said...

Motif satu gambaq tu bersembunyi belakang apai main cak2? hahahahahahha....tahniah mak su ain...semoga berkekalan hingga ke syurga....kak sone doakan ain dapat baby yang ramai dan comel

Naddiea said...

sone,motip bergambar belakang cik apai adalah sebab mmg x dak space di situ.banyak sgt benda2 deco ataih lantai.hehehe...alasan ka nih???

Unknown said...

Hehehe, saya follow madam sambil jenguk entry2 blog ni ;)

Naddiea said...

asyiqah,tq for following..hehe

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)