teringin..teringin..

Owhh sekarang ini Mama teringin nk makan pasembor. tp yang dijual dekat Penang..emmmm jauhnya..cemana tu?
Kalo ada jual pasembor penang secara online kan bagus.hihihi....bile teringin terus order.tp dgn syarat kene sampai dgn kadar segera.bole ker??uishh melampau betul.

Mama x pernah mengidam nk makan makanan dr tempat yg jauh2 ni.first time yg agak menyusahkan.tp mama diam2 je.x bgtau abi nk pasemboq pulau pinang.takat bgtau teringin nk makan pasemboq je.emm..sian Abi nk melayan..

Tapi takpe,balik ni akan diredah tepi2 jalan utk mencari pasemboq.Harap2 dapat la..x sedap pun x pe asalkan dapat.ameen...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

13 comments:

SYAbAR said...

Pi Taman Brown kat Penang kalau nak pekena pasembor yg uuummmmpppphhhh

iEtaFAkyR@ said...

nadd..aku pun kepingin mee kuah utara style sampai la dani lahir, still tak dpt2 jugak. nak wat cemana...sabar jer lah

Baby Lyana said...

ala..siannya...susah gak mengidam mknn jauh2 ni....tapi ngidam nak mkn ok lagi kot! jgn ngidam benda lain...nadd, cuba pi beli kat tepi jln on the way ke TTDI..ade lori mamak jual pasembor..rasanya cam ok kot..tp x la sebest penang pasembor!

Naddiea said...

kak syabar,alamak kat mana la pulak Taman Brown tu??uishh kene bukak Google map ni.anyway kak,thanks for da info.

ieta,laa sian hang.tapi dani ayaq liuq meleleh dak??org kata kalo mak x dapat makan apa yg nk masa pregnant,anak nanti dok meleleh ayaq liuq sentiasa.

kak shaf,ooh ada ekk..takpa esok shepah pi redah cari kat TTDI.takpa kak..x best cam pasembor penang pun x pa.asal dapat.

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

mai la turun utara..aku bwk hang pi makan. x kan lupa dah tmpt jatuh lagikan dikenang..

d u r a said...

kalau kat KL ni, depa tak panggil pasembor, panggil rojak. tapi ada satu tempat kat kota d'sara panggil pasembor -->ghulam mee. try la.

aku selalu beli pasembor + cendol kat kelana jaya, dlm 50m from lrt station. aku suka cendoi kat situ.

maya amir said...

itulaa alasan yg sebaiknya utk ke penang:) happy new year beb!

Dj Epoi said...

Dah dapat belum nih?

Kalau tak dapat ...Gua nak pi hantaq kat sana...
Amacam mau?

Selamat Tahun Baru buat semua keluarga disana...

Tak sabaq nak tunggu gibik2 baru heheheheheheh

Moga semua nya selamatttttttttt

Doakan untuk Gua k..l.

DrSam said...

selamat melangkah dihari pertama tahun 2010. Semoga segala tertunai hajat yang diidamkan.

Naddiea said...

eza,insyaallah kalo nk turun sana aku calling2 hang ok..

dura,rojak kl n pasembor pulau pinang sangat la lain weh..tp akan cuba dicarik.insyaallah...

maya,aku pi penang dlm mimpi je weh..ngan loya2 n sakit pinggang ni x de la aku nk ke sana.huhuh..

bro,dh dapat tp sangat la kurang kick nye.isi kandungan x sama ngan pasembor yg biasa makan.tp asal dapat okay la kan.bro,akan ikut jejak ke nad ker??kalo betul alhamdulillah..

doc,Same goes to you..happy new year!!

Diamilikku said...

aku ketinggalan entry hang yang nih kan..aku bz wehh tak sempat nak blog hopping..sorry sesangat...
aku tak tau la aku mengidam apa masa kat aisy hari tuh..skrg nih air liur dia meleleh2 byk sgt2...aku duk tanya hubby aku..apa yg aku mengidam tak dapat..tapi rasanya takdak..semua dapat..so teori itu tak leh pakai..hiks....

Naddiea said...

mmg ye pun sone..macm hayyan harraz pun masa baby2 dok meleleh ayaq liuq.semua igt aku x dpt apa2.padahal aku dapat ja makan semua yg aku teringin.hihih...

JALAN REBUNG said...

hehehe ..penang tu ..takpe ..apai mesti carik punya kalau tak kat penang pun dekat restoran little penang ..banyak kat kl ni