Mari mengunting rambut.

Malam kelmarin mama ajak abi nk pegi potong rambut.Dh lemas rambut panjang walaupun x de la panjang mana pun.takat cecah bahu jek.Abi pun kebetulan nk potong rambut so hangkut semua sekali ke kedai gunting rambut.Mula2 potong rambut mama pastu baru la ke kedai gunting rambut lelaki ( kedai india to be exact..hihi).Sebenarnya mama x bagi Hayyan potong rambut sebab nk biar rambut dia panjang mcm masa dia kecik2 dulu.Masa itew Hayyan sangat comel dengan rambut panjang.hahaha...

Tapi si Hayyan ni macam dh addicted dengan potong rambut.kalo ikut Abi potong rambut mesti dia pun sama nk potong.Siap naik atas kerusi sendiri okeh.Sabor je lah..Adik Harraz kali ni kali pertama potong rambut kat kedai.Bukan potong beria2 pun.takat trim2 manje jer..ada la kene charge 2 inggit.Emm..kalo mama potong kat umah free jek plus kaseh sayang peluk cium lagi.huuhuhu....ayat orang kedekut tuuu.


Hayyan concentrate kene potong rambut.


Harraz mula2 takut.Muka cuak tak henggat.

Last2...waaaaa meraung.Jenuh la incik tukang gunting nk trim rambut dia.Nasib baik bila mama amik dia ok n x nanges.Dapat la trim rambut 2 ringgit.hihihhi...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 comments:

Mrs SM said...

ok juga la anak2 hg mau gunting kt kedai... syamim smp hr ni kena gunting sndiri kt rumah... dia takut dgn org.. dia x yakin kot.. hahahhaa

Naddiea said...

sue,baguih la potong rambut kat umah.buleh jimat duit kan..hihihi...

Diamilikku said...

hensem pa hayyan rambut pendek..nampak kemas dan smart...hehehehehe....

Naddiea said...

okay la sone..tapi mama rindu rambut panjang kerinting2 hayyan dulu.sooo manjerr.

Dj Epoi said...

Wow!!!
Murah tuh!!!
Rm2?

Kelakaw tengok gambaw2 budak Potong Rambut!!!!
Tuh ...belum tengok gambow budak2 potong Anu lagi heheheheh....

Macammana lah kan nanti anak2 kita bila dah sampai musim berkatan nanti hehehhehehe.....

Anak kita kan sama2 Hero hehehehe

DrSam said...

ada anak kalau rambut panjang comel dan rambut pendek pun comel. anak saya kalau bab gunting rambut ni seronok semacam pula.

Naddiea said...

bro epoi,yang pasti kalo anak2 saya masuk JAWI ( bersunat) mesti mama yang nanges sbb x sangka anak2 ku sudah besarrrrr n nk masuk alam baru.huhuhu....

dr sam,sama ngan anak sulung saya.pantang abi dia nk pergi potong rambut mesti dia nk tumpang sekaki.hiihi...

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

shepah..aku mmg suka tgk bdk2 laki rambut panjang.nmpk rock gitew..rmbut hg lak cmna la ek skrg ni? masih mcm zaman school dulu ka?

MariaFaizal said...

Nad,
comel sangat your boys going thru potong rambut process, he he he.
Harraz takuttt.... he he he...

Muwah to handosme boys from aunite here :D

aramis2177 said...

Shepah...
kalau tanya kak farah, kak farah suka laaa sgt budak laki rambut pendek..ala2 hensem n kemaih gitu!comei apa hayyan rambut mcm tuh...nampak macho wooo!hehehhee......

Naddiea said...

eza,cik suami aku nk suh hayyan simpan rambut panjang tp anak teruna dia yg x mo.asik nk potong rambut pendek.eza,rambut aku la ni pendek macam masa skolah dulu.awww!

kak maria,hihih...tq for the compliment.after this Harraz x takut lagi kot nk potong rambut sbb dh go thru first experience.

kak farah,Hayyan is sooo grown up now.suke tolong mama kemas bilik n sidai baju.very da helpful...can't imagine bila dia dh besar n kawen esok2.huhuh...mesti mama sedih.