Us @ GMC yesterday...

Yesterday we had a return visit to GMC ( Gombak Medical Center).Hayyan had his bad cough and like always when he had very bad cough usually he will got asthma.Due to that mama n abi rush him to GMC to take a nebulizer.

But as usual this little boy don't even bother about his health.He keep on jumping like an active boy n keep on teasing his lil Harraz here and there.

Mama n Abi almost shouting @ the clinic because of this.We seriously don't want to end up at hospital like before.So prevention is better than cure.

Hayyan the peacemaker..


During the first few minutes...

He started to feel bored...with legs on the chair.

Lil Harraz soo happy that day and laughing out loud to his Abang Hayyan.

Abi and Harraz seriously looking at the poor boy Hayyan..

After taking neb Hayyan request to have air kotak from GMC's fridge.Ada ke patut??
And the request REJECTED from mama and abi with big staring eyes.hihihi...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Diamilikku said...

sian hayyan kan...
anak mama sorang nih...jgn lasak2 sangat sayang...aduhhh risau aku tgk budak2 amik neb nih..tapi hayyan relax ja wehhh

Mrs SM said...

ala siannya... syamim pun sama la athma dr bby smp la 3 thn lebih.. la alhamdulillah la.. hg try bg hayyan minum susu alpha lipic. la ni mmg tgh glamour susu tu. tnya dinar, dia yg sudgest kt aku.. bg dia madu sama.. anggur, nangka & buah mata kucing jgn bg dia mkn tau.. bahaya..

Naddiea said...

sone,mana x relaksnyer weh.sudah selalu amik neb ni.jadi x takut dh.hiihi..

sue,ohh sama la anak teruna kita noo...ohh nanti aku carik susu alpha lipic tu.madu cik hayyan ni x baper suke.tapi takpe nanti aku try la bagi kot2 dia mau.anyway,yg pantang larang tu aku pun sama x buleh makan.great trigger to my asthma.siap buleh masuk spital rasanya.

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

mau ja si hayyan ni buat nebulizer. aku tgk bdk2 lain siap nangis2 x nak.athma ni keturunan ke x. aku takut gak sbb irsa selalu berkahak.habuk x leh...carpet x leh, kucing x leh..asap x leh.byk lagi la pantang larang dia.

Naddiea said...

eza,hayyan ni ikut aku.aku mng ada lelah.so anak2 mesti ada la ikut sorang.irsa ikut sapa weh??belah2 hang ada yg asma ka????

aiyine said...

lorr..siannye hayyan. harraz plak gumbire jer nmpknye.huhu

Mrs SM said...

eza... athma ni mmg keturunan.. mcm anak aku ikut ayah mertua ak.. nk buat cemana kan.. tp kita hindar la dr awai.. cm anak hg tu dh x blh kena habuk, asap.. hg kena jaga la dr awai.. ciri2 tu dh ad skit2...