Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak...


Salam..

Kepada kawan2 dan keluarga yang pernah membaca blog ini,Mama sekeluarga mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan yang mulia ini.Sepuluh jari dihulurkan untuk memohon kemaafaan jika ada tulisan dan bicara yang ada menyinggung sesiapa sepanjang mama menulis blog ini.Semoga setiap kemaafan yang dipohon akan diredhai ALLAH...amin.

Malam ini kita akan menunaikan Solat Tarawikh yang pertama.Semoga kita akan mendapat keberkatan dan pahala2 yang telah dijanjikan ALLAH swt.Semoga kita sama-sama dapat memperbaiki diri sepanjang bulan yang barakah ini.Semoga setiap doa yang dititipkan sepanjang Ramadhan akan dimakbulkan..Amin..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

Diamilikku said...

huhuhu...
aku tak dapat nak berjemaah buat solat terawih..kena buat sendiri2 jer..hopefully alesha tak mengganggu aku laaa....

salam ramadhan untuk hang sekeluarga...bilalah nak ada peluang kita leh bukak posa sama2 ehhh

Naddiea said...

sone,selamat berpuasa untuk hang jugak.Azam ramadhan aku taun ni aku nk buat solat terawikh kalo boleh tiap malam.Harraz sah2 akan kacao tp kene carik masa la.taun lepas terawikh aku berlubang sana sini sbb harraz masa tu baru 3 bulan.mmg kene bg perhatian penuh.

encik apai nk terawikh kat surau.so mmg x leh nk jemaah la.nanti bila2 hang turun kl kita iftar la sama2 ekk..take care

SYAbAR said...

Ahlan Ya Ramadhan dan semoga kita sama2 dapat tingkatkan amal dan perbanyak berbuat kebajikan di bulan yang barakah ini. Amin....

Masak ka beli dik utk juadah berbuka...

wan fatimah wan hussain said...

selamat berpuasa akak nagn family....semoga kedatangan puasa kali ni penuh nagn kenikmatan dan keberkatan dari ALLAH,

sedih nya..puasa kali-3 kat jepun ni...rindu pulak rasa suasana puasa kat msia...ada pasar ramadhan....wuaaaaaaa...wuaaaaaaaaa

Dj Epoi said...

Bos!!!

Selamat Berpuasa dari kami sekeluarga Bossssss!!!

Dj Epoi Family

Mrs SM said...

nad.. salam ramadhan tuk hg sefamili.. semoga segala amal ibadat kita diterima-Nya.. AMIN
ak dh 2 mlm terawih smp habis.. lega jg la.. syamim dh besaq.. bawa p masjid pun x kacau.. thn depan dgn anak kecik payah dh kan.. tp kebas2 juga kaki tgn... :)

MariaFaizal said...

Nad,
Happy Ramadhan Al-Mubarak to you & yours. May Allah swt bless us all & may we have many,many more Ramadhans to cherish.

Kisses to your handsome boyz.Take care.

Naddiea said...

Kak Syabar,selamat berpuasa untuk akak sekeluarga juga.Nadia dh 2 hari puasa masak sendiri.Cik suami x nak pegi bazar ramadhan.Special request dr suami tercinta kene la masak kan.hihi..

ima,selamat berpuasa..ala kesiannya kat mak buyunng sorang ni.mesti teringin nk makan makanan bazar ramadhan kan.takpe dik nanti dh balik sini makan puas yer..

bro epoi,selamat berpuasa.tunggu nanti saya satu kuarge nk terjah gerai air bro kat puchong.ehh puchong kan??

sue,selamat berpuasa..hang kira gagah la jugak weh.buleh pi tarawikh kat masjid.aku masa peknen dulu tawawikh kat umah ja.itu pun kadang lobang sana sini.penat la konon.hihih..

Kak maria,Happy ramadhan to u n family.Insyaallah hopefully this ramadhan will better than before..I want to be a better person.Ameen.