Balik kampung..ooo..balik kampung..oooo

Jumaat lepas balik Kuala Terengganu.Sengaja balik sana masa puasa sebab tahun ni beraya di Batu Gajah dulu.So nk hilangkan rindu berbuka di sana kami sekeluarga pun balik trg sempena merdeka cuti hari isnin.

Pics kat bawah ni semua masa perjalanan balik.Budak2 kecik semua dh boring sbb perjalanan jauh.Si kecik Harraz sekejap ke depan sekejap ke belakang.Adeeeh penat melayan si Harraz ni.

Hayyan da storyteller...tah apa dia merapu pun tak tau.

Sampai terpejam2 mata bercerita dengan abi dia.

Harraz yang sedang cuba meloloskan diri sebab nk ke depan menyibuk dengan abang Hayyan.

Muka pasrah jek.Baru lepas muntah dengan jayanya atas baju mama.Mama terpaksa tukar baju from head to toe.Ohh melebih2 di situ.Kasut x tukar pun.hihi..

Muka comot berlemoih.Sengaja mama bagi pakai baju biasa sebab takut muntah lagi dalam kereta.Emm sian anak mama...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 comments:

DrSam said...

alhamdulilah. terlaksana juga hajat dihati berbuka dan bersahur bersama keluarga di Ganu ye.

Budak-budak kalau balik Ganu memang resah gelisah dalam kereta. sekejap-sekejap dok tanya bila lagi nak sampai ;) Sabor je lah.

TiNiE said...

oh kesian hayyan...
tak tahan jalan jauh upernyer dia..
takpala, pasrah jerla...
si abg gak menten aktip di situ...

aiyine said...

nape harraz muntah. loya nek kete ek.huu..sian die.

Naddiea said...

Doc,same goes to Hayyan.Asik tanya abi dia,dah sampai ke umah tok aboh??padahal baru kat Kuantan.hihihi...

Kak tinie,Hayyan manten jek sebab dh besar.Adik la lasak sket.

Aiyine,harraz skrg tgh batuk.bila batuk beria2 terus muntah.Habis keta bau macem sekejap.

SYAbAR said...

Alaa... Nadd, walau muka comot berlemuih, budak2 kecil ni tetap ada kemanisannya.

Gembira betul nampaknya Hayyan & Harraz kan! Tu belum lg pulang utk berhari raya...

Ingat Ganu, ingat Nasi Dagang & Pasar Payang. Best giler!!!!

Diamilikku said...

aku lepas nih nadd bermula cabaran balik tganu bawak dua anak..huhuhu...tak tau la mcm mana kan...alesha yang melasak...adik dia tak taugi mcm mana...adoiii laaa...

thn depan hang turn raya tganu..aku pun turn raya sana...hehehehe..ada rejeki kita jumpa..yg pasti raya haji ni aku di terengganu

Naddiea said...

kak syabar,berlemoih2 ppun tetap buah hati mama n abi.nanti balik raya x tau la cemana kak.jalan sesak dh confirm dh.huuuhu...

sone,wah awal2 lagi dh tau raya haji kat mana nooo..haah taun depan turn trg pulak.insyaallah kita jumpa okeh.take care!

liyana said...

comei nyee....harraz dh beso

JALAN REBUNG said...

bestnyeeee ..nak balik kampung jugak la camni

Naddiea said...

sila2 balik kampung bosss..

yana,harraz dh besar tp badan kecik jek

syahbandar87 said...

hayyan cam omputeh la
:)