Ayam seketul?

Tajuk mmg ada kene mengena dengan ayam goreng.Berebut dua beradik x sabar2 dh nk makan.Masa ni mama pi naik mandi n solat.Abi x larat nk layan cume mampu amik gambar je.Mama turun je tgk2 lantai umah dh berminyak2.Sabarrrrr jeeee laaaahhhh....
Sila layankan aje pics ni .

Berebut dua beradik.

Adik berjaya merampas dr abang.

Makan sorang2 langsung x pelawa abang dia.

Sempat jeling kamera.

Siap offer abi.Nak??nak??

Last sekali aksi sukaneka cari gula dlm tepung.Tapi ni aksi gigit ayam atas lantai.Habis tikar mama .Kamu ni mmg lerrrrr mengeram kan mama tau...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

aiyine said...

hahahhaha.klako. apela mama ni lupe nk beli due.

Naddiea said...

Maksu ain,ada dua tp Harrza mcm biasa suka amik apa yg Hayyan punye.

Diamilikku said...

harraz berebut ngan hayyan..yg si alesha berebut dgn semua og...sape pegang makan apa sumer dia nak..sumer dia yang punya...adoiii lagi pening tau

DrSam said...

berebut adik beradik, akhirnya membawa bahagia :)

SYAbAR said...

budak2 mmg gemar sgt dgn ayam goreng... cutenya aksi harraz mkn ayam tu

Naddiea said...

Sone,waah aleesha lagi dasat tu..ganas you.aww!

Doc,insyaallah harap2 camtu.bergaduh2 manja gitu..

Kak Syabar,budak2 ni mmg hantu ayam.ikut sapa la agak2 nya..hihihi..

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

nasib baik abang mau mengalah...baik sungguh si hayyan..ikut sapa la agaknya si hayyan

Naddiea said...

itu la eza...ikut sapa la nooo..hihi..ikut aku la tu

aramis2177 said...

loh...sian abang dia.....mujuq laa abang dia baik ngalah ngan adik dia.....len kali mama kena beli lebih2 byk lg nih.......

Naddiea said...

kak farah,ayam tu ada je lebih tp adik mmg camtu suka yg punya ja.harap2 x de la perangai ni sampai ke besar.bahaya tu.huuuuhuh..