Open House @ Kak Syabar House ( with Dj Epoi too)

Hari Sabtu baru2 ni kami sekeluarga memenuhi jemputan Dj Epoi ke rumah terbuka adik dan kakak ini di rumah kak min aka kak syabar.Mula2 rasa segan pun ada tapi sebab nak jumpa kawan2 blogger kami gagahkan juga meredah Bukit Desa Cahaya.Mula2 sesat larat siap berenti kat balai polis tanya map lagi.Sebab map yang diberi adalah sangat kecik n x clear.Sori ye kak min.

Rupe2nya balai polis yg kami tanya tu dekat sgt dgn umah kak min.Masa sampai tgk2 ada khemah besar mcm kenduri kawen.Segannye nk masuk mula2.Tapi bila dh nk sampai ke khemah dr jauh dh nampak DJ Epoi.Nasib baik brader kenal muka.kalo x mau kami patah balik umah.hihihii...

Open house ni mmg seronok sebab terasa suasana kekeluargaannya sbb ramai saudara mara kak min n Dj epoi yg datang termasuk kawan2 skolah kak min n bekas cikgu pun datang.Mmg meriah abis.Plus sambut besday anak kak min lagi,Adnin.

Ini adalah pics sepanjang program di umah kak min.Sila layan dengan gembira.hihi..

Dj Epoi with hubby..

Besday boy,Adnin.



Kak min tengah bagi ucapan..sebak sekejap mendengar ucapan kak min.

Dengan kak min,tuan rumah open house.

Dengan Dj Epoi ,Suked n Baby Afiq

Dengan kawan blogger baru kenal,Ida.

Kenyang perut suka hati.lalalala....dah..dah..balik umah jom.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 comments:

SYAbAR said...

Nadd,

Camna pak boleh kecil map tu, penuh saiz A4 akak buat tu... 3 hari poning mikiorkan camna nak lukis dik... Alhamdulillah sampai & kenyang juga akhirnya...

SYAbAR said...

Bukan Bukit Desa Cahaya dik... DESA BUKIT CAHAYA... Amacam air Chef SYAbAR, ada OK ka!

Naddiea said...

Kak min,itu yang heran tu.bila print tgk2 aiseh awat kecik sgt ni.tp alhamdulillah sampai jugak n akhirnya jumpa jugak dgn akak n dj epoi.

kak,air tangan chef syabar mmg best cuma ada few food yg x dpt nk rasa.anak yg kecik meragam.susah nk makan.huhuhu...

JALAN REBUNG said...

salam,

menarik la tengok gambar pertemuan rakan blogger ..keep it up

iEtaFAkyR@ said...

oowhh.. meriahs! patut hg tk sampai kat umah MIL aku. penat beropen house ngan rakan blogger rupanya.hehehee...

Naddiea said...

boss,mmg best.kene try la skali jumpa kawan2 blogger.jumpe pak idrus ke??hihihih

ita dear..sorry sangat sbb kitorang x leh nk pi aqiqah dani.sesat larat.plus sebelum ke open house aku ada wedding kat area umah aku.kat situ je dh baper lama.tu yg x sempat tu.len kali ok kita jumpa.nk jumpa bakal menantu aku si damia tu.hihii..

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

wah hang aktif noh...mcm ada talent jadi puteri umno ni. kak tinie x pi ka open hse ni. dia tu kan among the active blogwriter.

Diamilikku said...

warghhh aku sangat jeles...nantikan kunjungan aku ke KL lepas habis pantang nih naaa....

Naddiea said...

eza,ammoih samakan aku dengan puteri umno pulak dah aihhh..mana daa..first time ni jumpa member blogger.ketaq lutut sebenaqnya...kak tinie x jumpa plak.aku x sure dia pi ka dak.

p/s:eza,mai kl harus jumpa aku okeh!

sone,aku menunggu!!